Proloog... - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Maartje Klein - WaarBenJij.nu Proloog... - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Maartje Klein - WaarBenJij.nu

Proloog...

Blijf op de hoogte en volg Maartje

03 December 2012 | Nederland, Maastricht

Jaa nog een nachtje slapen, en ik ga eens lekker op vakantie. Maar dan ook echt op vakantie. In ieder geval eerst twee maanden echt vakantie vieren, en dan nog een maandje wat goeds voor de wereld beteken. Tas is helemaal ingepakt. En wat een verademing, hoe weinig je mee hoeft te nemen, als je niet gaat fietsen. Nog steeds zit de tas natuurlijk veels te vol, maar ik moest ook wat Hollands eten voor Lieske meenemen. Volgens mij niet eens omdat ze daar zelf trek in heeft, maar om haar vrienden daar, het een en ander te laten proeven.
Hoe mijn reis precies eruit gaat zien, ja dat weet natuurlijk niemand. In ieder geval land ik woensdag in Singapore, en vlieg ik 11 maart vanuit Cambodja weer terug. In de tussentijd hoop ik mooie dingen te zien, veel lol te hebben, ook nog iets van op te steken, maar vooral veel te genieten. Natuurlijk heb ik heel veel zin in het reizen, maar het lijkt me ook echt lachen om Lieske eindelijk weer eens gewoon te spreken. Gelukkig hebben we een paar weken om even goed bij te praten. En onder tussen ga ik ook me best doen, om jullie op de hoogte te houden. Om komende weken, af en toe een update hier te plaatsen, en misschien voor jullie ook wel een fijne gedachte, ik ga ook zeker mijn best doen om deze niet te lang te maken, en met de juiste werkwoord vervoegingen.
Waarschijnlijk zal ik jullie toch ook wel missen, onthoud de roddels maar, tot over een paar maanden!!

  • 03 December 2012 - 21:50

    Mariette:

    Heel veel plezier en genieten! We gaan je missen op de En Bloc nieuwjaarsborrel!
    x

  • 03 December 2012 - 22:23

    Esther:

    Ik ga op vakantie???? Ik gaaT op vakantie toch? :P Ik ga je missen meissie! Heel veel plezier in Azie, ga lekker genieten de komende 3 maanden! xxx

  • 05 December 2012 - 22:11

    Herman:

    Geniet en reis veilig. We wachten vol spanning weer op jouw leuke verhalen. Doe de bekende daar de groeten van ons....:-)

  • 10 December 2012 - 18:50

    Mama Van Lieske:

    en ik durfde je geen Hollands eten mee te geven...gr...arme lieske..
    wat heb je zoal typisch meegenomen?
    en..hoezo niet fietsen?
    DAT is het eerste wat jullie gingen doen in Singapore..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maartje

Actief sinds 20 Nov. 2012
Verslag gelezen: 390
Totaal aantal bezoekers 8601

Voorgaande reizen:

04 December 2012 - 12 Maart 2013

Zuid-Oost Azie

Landen bezocht: